måndag 9 juni 2008

5 dagar har gått...

...då har de 5 Dr Nie dagarna gått ... kom tillbaka om 10 dgr...alltså den 16 sa hon. Känns som att har man tagit f-n i båten så får man ro i land. Jag förstår väl att man inte kan räkna med att bli av med något på 5 dgr som varit på plats i 1,5 år men ibland så känner man sig lite desperat.
Är ju inget vidare när man börjar känna att det kanske kommer att vara så här...jämnt...hela tiden...

Värken har börjar vandra igen...handen/armbågen känns mer igen...vet inte om det är bra eller dåligt. Men jag insåg när jag legat där i fredags att det var första gången som jag inte låg och planerade för resten av dagen/helgen/sommaren/livet etc. Sen så har torrpartiet i pannan som jag måste smörja dagligen blivit mycket bättre så något har väl hänt.

Dr Nie hade fullt upp i fredags jag kom vid 11.40 och kom in på brits 13.30 och med tanke på vädret så var det ingen höjdare att sitta och vänta. Jag avbokade taxi´n så R & L kom och hämtade mig.

Inga kommentarer: