måndag 2 juni 2008

Ont, ont, ont....

och till Er som sagt att det inte gör ont att få akupunktur så säger jag bara fel, fel, fel, feeel...

I varjefall på mig...var hos Dr Nie på Stora Essingen idag. Hon är i princip geniförklarad av många och hjälper till med värk, sluta röka och infertilitet. Hoppas bara att hon tog rätt nålar idag alltså "värknålarna" och inte "värk"-nålarna.

Man började att ligga på magen och det gick väl hyfsat brände till lite när nålarna sattes dit och jag tänkte det där var väl ingenting. Sen vände man sig på rygg och satan i gatan vad ont en del av nålarna på framsidan gjorde. Jag tog mig knappt upp från britsen sen ... betalade och fick två kinaplåster 10x15cm som jag ska sätta där det gör som mest ont. Känns just nu som om jag skulle behöva 101 såna plåster för att få någon effekt.

Idag var första gången av fem (hon vill prova 5 ggr dagarna efter varandra) och sen får vi se så tänk på mig vid 12-tiden den här veckan.

1 kommentar:

capiet sa...

Din lille stackare, tänker på dig.....
Kram